Mô tả công việc

- Making Economic contracts and preparing payment documents;
- Following up payment terms and collecting payment on time;
- Making and managing Tender documents;
- Making reports system: weekly report, monthly report, 06 month report and Updating Sales and Accounting Reports;
- Making logistic arrangements for overseas business trip of BOD;
- Preparing minutes for meetings;
- Other tasks assigned by GM.

Yêu cầu công việc

- University in Economics, Business Management, Accounting
- Have very good computer skills (MS Word, Excel, Powerpoint…)
- Must be able to work independently and as a part of a team.
- Able to work for a long-term
- Careful / flexible / sociable.
- Can work under high pressure works condition

**Working conditions
- Work hours: from 8:00 To 17:00
- Overtime: Sometime (within 10-20 hours)
- Night shift: Non
- Weekend: All Saturday-Sunday of the month

Phúc lợi công việc

- Bonus: Around 1-2 month (fluctuate by business performance)
- Insurance: Following Vietnamese Regulation
- Pay raise: Once a year
- Transportation: By Company Car (from pickup place to Factory)

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 431 / 0
Logo Công ty TNHH VINA-SANWA Công ty TNHH VINA-SANWA
Tầng 6, tòa nhà HEID, K3B, ngõ 12 Láng Hạ - Phường Thành Công - Quận Ba Đình - Hà Nội.
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
17/05/2021

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng
Sales Assistant, Autocad, Accounting, Payment, Reporting Systems

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Ứng viên
Nam nữ
Sales Admin
Công ty TNHH VINA-SANWA
Nộp đơn