Mô tả công việc

- Daily managing and recording all the data about materials for separated implementaion projects (Material in/out by written documents, accounting software record..).
- Reconciling the materials quantity with purchasing part or stock management PIC regularly.
- Co-work with technical team to forecast materials consumption rate & unknown wasted materials for making or evaluating inventory provision.
- Other reports or requests assigned by Managers.
- Managing office equipment (Machine, tools, documents,...). All the original documents (contracts, invoice,…) have to be sent to head office for storage after recording.
- Collecting purchasing request of materials, tools and stationery then send the request to the head office in Hanoi. Take part in the purchasing process for specification verifcation.
- Other supporting work assigned by Managers.

Yêu cầu công việc

- Having Bachelor Degree in Accounting or other related Fields.
- Having at least 3 years of work experience in cost accounting or equivalent position in construction company.
- Having good knowledge about VAS and IFRS.
- Proficient in Microsoft office (Word, excel, power point, etc...).
- Good in English (both Speaking & Writing).
- Good analytical thinking, strong interpersonal and multi-tasking skills.
- High energy, enthusiastic, dynamic, hardworking and having ability to work under high pressure.

Phúc lợi công việc

- Salary range: VND 10.000.000 ~ 14.000.000.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 350 / 0
Logo Công ty TNHH Airquay Vina Công ty TNHH Airquay Vina
Tầng 4, tháp B, tòa nhà Golden Palace - Phường Mễ Trì - Quận Nam Từ Liêm - Hà Nội
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên

Ngày đăng tuyển
25/02/2021

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
3 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Nhân Viên Kế Toán
Công ty TNHH Airquay Vina
Nộp đơn