Ngành nghề
Nơi làm việc
Nguyen Huu Dung
Thông tin nghề nghiệp
20
Đại học
Đã có gia đình
Giám đốc/ Quản lý cấp cao
Tp Hồ Chí Minh, Đồng Nai, Bà Rịa - Vũng Tàu, Bình Dương
70 triệu
Khác
Kinh nghiệm làm việc
Từ 2019 đến hiện nay: Trưởng phòng/ Quản lý cấp trung tại FPT
• Report directly to the Human Resources Director and partner with several Technical centers to drive and support overall HR activities in the technical development center of sites.
• Translate the business strategy into HR strategies and develop in alignment with the Business strategy and growth plans.
• Partner with Directors of Technical center to lead organization transformations to achieve strategic objectives.
• Partner with HR shared service team to assess, monitor, and communicate organizational culture and engagement.
• Partner with business on organizational design, workforce planning, succession planning, and skills assessment.
• Design and develop an assessment matrix to enhance capabilities and organizational effectiveness.
• Provide management coaching to build leadership capabilities to address and resolve employee issues.
• Participates in evaluation and monitoring of training programs to ensure success. Follows up to ensure training objectives are met.
• Review the policies, processes, rewards and recognition schemes to benchmark and implement the best practices.
• Drive and lead the agenda on employee engagement.
• Translate the business strategy into HR strategies and develop in alignment with the Business strategy and growth plans.
• Partner with Directors of Technical center to lead organization transformations to achieve strategic objectives.
• Partner with HR shared service team to assess, monitor, and communicate organizational culture and engagement.
• Partner with business on organizational design, workforce planning, succession planning, and skills assessment.
• Design and develop an assessment matrix to enhance capabilities and organizational effectiveness.
• Provide management coaching to build leadership capabilities to address and resolve employee issues.
• Participates in evaluation and monitoring of training programs to ensure success. Follows up to ensure training objectives are met.
• Review the policies, processes, rewards and recognition schemes to benchmark and implement the best practices.
• Drive and lead the agenda on employee engagement.
Kỹ năng
- Kỹ năng tổ chức
- Kỹ năng giao tiếp
- Kỹ năng làm việc nhóm
- Kỹ năng quản lý thời gian
- Kỹ năng chăm sóc khách hàng nội bộ
- Kỹ năng giao tiếp
- Kỹ năng làm việc nhóm
- Kỹ năng quản lý thời gian
- Kỹ năng chăm sóc khách hàng nội bộ
Ngoại ngữ
- Tiếng Anh (Cao cấp)
Học vấn bằng cấp
- Cử nhân khoa học từ 1994 - 1998 tại Đại học Khoa Học Xã Hội & Nhân Văn TP.HCM (ngành học: Khác)
Mục tiêu nghề nghiệp
- Mong muốn tìm được chỗ làm ổn định lâu dài
- Mong muốn tìm được chỗ làm có cơ hội thăng tiến tốt
- Mong muốn tìm được chỗ làm có mức lương tốt
- Mong muốn tìm được nơi có cơ hội cống hiến bản thân tốt
- Mong muốn tìm được chỗ làm có cơ hội thăng tiến tốt
- Mong muốn tìm được chỗ làm có mức lương tốt
- Mong muốn tìm được nơi có cơ hội cống hiến bản thân tốt