Ảnh đại diện Thu (ZQ3095)
Nguyễn Thị Lệ Thu
24/08/1996
0947174***
Bà Rịa - Vũng Tàu, (có thể thay đổi nơi làm việc)
rdnguyen.***@gmail.com
Nữ
*** Phan Chu Trinh, Phường 2, Vũng Tàu
Xem thông tin liên lạc
Thông tin nghề nghiệp

2
Đại học
Độc thân
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Bà Rịa - Vũng Tàu, (có thể thay đổi nơi làm việc)
9 triệu
Luật hình sự
Kinh nghiệm làm việc

Từ 2016 đến 2018: Nhân viên/ Có kinh nghiệm tại CP Thiết kế và Phát triển đô thị Ca Sa Đông Dương
Admin
1. General Office Admin Management
- Purchase stationery, office equipment
- Arrange travels for Chief Representative, Sales Manager and other staff (book flight, hotel, car...)
- Follow up with agents and service providers to maintain office equipment, internet, telephone, printer...
- Manage ingoing & outgoing mails, parcels...
- Work with government authorities to amend/renew office license and other related documents
2. HR duties
- Search for application; Responsible for posting recruitment information on online media; Support the
interview process.
- Handle staff’s labor contracts, appointment letters
- Work with agents to follow and complete payroll,…
- Update new laws and policies related to the operation of Rep. Office
3. Accounting duties
- Manage office expenses
- Submit monthly account statement to Chief Representative
4. Law duties
- Drafting and managing administrative documents related to business activities such as quotation, proposal,
contract…
- Drafting economic contracts, consultancy and related documents (minutes of hand-over, minutes of
acceptance, contract liquidation, official dispatches, payment request,…)

Từ 2018 đến 2020: Khác tại Atlantic Commodities Vietnam Ltd., Co. (ACOM)
Admin Executive
- Manage mails and packages deliveries;
- Prepare letters and documents as required;
- Manage office stationery: plan and make orders, manage distribution, make purchasing reports for Head of
Division;
- Manage office equipment and facilities: contact and handle maintenance services when needed, ensure the
office is always clean and well-functioned;
- Manage purchasing process with suppliers, regularly update supplier lists;
- Make booking for staff as required (hotels, air tickets, cars, meeting rooms,…);
- Prepare documents to get visas, work permits and other travel papers;
- Support in event organization and other tasks as required;
Kỹ năng

- Office computer Good at Word, Excel, Powerpoint and Photoshop
- Communication English, Teamwork
Ngoại ngữ

- Tiếng Anh (Trung cấp)
Học vấn bằng cấp

- ĐH Luật TP HCM từ 2014 - 2018 tại Trường Đại học Luật Thành phố Hồ Chí Minh (ngành học: Luật hình sự)
Mục tiêu nghề nghiệp

- Mong muốn tìm được chỗ làm ổn định lâu dài
- Mong muốn tìm được chỗ làm có cơ hội thăng tiến tốt
- Mong muốn tìm được chỗ làm có mức lương tốt
- Mong muốn tìm được nơi có cơ hội cống hiến bản thân tốt