Ảnh đại diện Vy (ZH4221)
Lê Thị Yến Vy
22/12/1993
0932877***
Tp Hồ Chí Minh
vile22121***@gmail.com
Nữ
Xô Viết Nghệ Tĩnh, quận Bình Thạnh
Xem thông tin liên lạc
Thông tin nghề nghiệp

5
Đại học
Độc thân
Quản lý
Tp Hồ Chí Minh
25 triệu
Chăm sóc khách hàng
Luật Kinh doanh
Kinh nghiệm làm việc

Chưa cập nhật
Kỹ năng

- Minimising staff absence and attrition.
- Identifying the root cause of problems. - Acting as a role model for other members of staff.
- Approachable, supportive and willing to assist others.
- Knowledge of how a big organisation works.
- Developing customer service personnel to their fullest potential.
Ngoại ngữ

- Tiếng Anh (Trung cấp)
Học vấn bằng cấp

- Đại học từ 2011 - 2015 tại Trường Đại học Trà Vinh (ngành học: Khác)
Mục tiêu nghề nghiệp

Many years working at start up environment helps me take
advantage of sales skills,management skills, problem solving skills experience and understanding of market segmentation to become a
professional Manager about customer service, manage B2B sales team and bring lots of value to clients. From that, I will contribute to development of your Company.